Veelgestelde vragen
Onze organisatie heeft veel diensten en producten. Heeft u een vraag? Kijk of deze hieronder staat. Als u het antwoord niet vond op de betreffende pagina, vindt u misschien hier uw antwoord. Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden? Stuur dan even een email of neem telefonisch contact op.
Wat doet Stichting Hulst voor Elkaar?
Stichting Hulst voor Elkaar is de centrale wegwijzer voor iedereen in de gemeente die advies of ondersteuning nodig heeft op het gebied van zorg en welzijn. Wij zijn het eerste aanspreekpunt in de gemeente Hulst als u vragen heeft over zorg of welzijn. Wij helpen u graag verder op weg; onze collega's kunnen u daarbij helpen, of eventueel andere instanties.
Wat moet ik doen als er buiten kantoortijden een crisissituatie ontstaat?
Soms zijn er situaties waarbij u acuut hulp nodig heeft. Ook buiten kantooruren. Uiteraard belt u in levensbedreigende situaties naar het alarmnummer 112.
Er zijn ook situaties denkbaar waarbij u 112 niet hoeft te bellen, maar waarbij u ook niet kunt wachten op een hulpverlener tot de volgende dag. Hiervoor is een Zeeuwsbrede crisisdienst in het leven geroepen. Zij helpen u verder dat u veilig de nacht doorkomt. Lees meer over de crisisdienst.